Projekty Innowacyjne PO KL
|
1
|
Priorytet / Działanie
|
VI / 6.1
|
2
|
Województwo
|
zachodniopomorskie
|
3
|
Instytucja Pośrednicząca
|
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
|
4
|
Tryb
|
konkursowy
|
5
|
Numer konkursu
|
1/6.1.1/IN/2011
|
6
|
Wartość alokacji na konkurs
|
14 611 092, 00 zł
|
7
|
Temat projektu innowacyjnego
|
Poszukiwanie nowych, skutecznych metod aktywizacji zawodowej i społecznej grup docelowych wymagających szczególnego wsparcia
|
8
|
Typ projektu
|
Projekt innowacyjny testujący z komponentem ponadnarodowym
|
9
|
Tytuł projektu
|
Biofeedback szansą na aktywizację osób 50+
|
10
|
Data podpisania umowy
|
23.04.012
|
11
|
Strona www projektu/beneficjenta
|
http://www.kwsnh.edu.pl/
|
12
|
Beneficjent
|
Koszalińska Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych
ul. Batalionów Chłopskich 79
75-333 Koszalin
Tel. 94 436 14 60
|
13
|
Status prawny instytucji Beneficjenta
|
Uczelnia wyższa
|
14
|
Osoba do kontaktu w instytucji Beneficjenta
|
Mirella Kozłowska
ul. Batalionów Chłopskich
79 75-333 Koszalin
tel.: 697 573 002
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
|
15
|
Okres realizacji projektu
|
01.06.2012-31.12.2015
|
16
|
Zakontraktowany budżet projektu
|
2 697 940,00 zł
|
17
|
Zwięzły opis produktu finalnego
|
Produkt finalny – innowacyjny model aktywizacji zawodowej osób 50+ z wykorzystaniem metody EEG Biofeedbecku. Metoda Biofeedbecku jest metodą diagnostyczno-terapeutyczną zalecaną osobom, u których występują trudności: przyswajania wiedzy, w uczeniu się (m.in. dysleksją); kłopoty: z planowaniem pracy i właściwą organizacją, z pamięcią i koncentracją, małą odpornością stres, niską samooceną.
|
18
|
Grupa docelowa (odbiorcy i użytkownicy) oraz ich liczebność zakładana wg wniosku o dofinansowanie
|
ODBIORCY - osoby bezrobotne w wieku 50+. Wymiar testowania: 10 osób, wymiar upowszechniania i wł. do gł. nurtu polityki: 20 osób, wymiar docelowy: wszyscy bezrobotni 50+ w woj. Zachodniopomorskim (29 610 os.)
UŻYTKOWNICY – doradcy zawodowi, przedstawiciele publicznych i niepublicznych instytucji rynku pracy (IRP), PUP, Konwent Starostów Powiatów woj. zachodniopom., Konwent Dyrektorów PUP woj. zachodniopom. Wymiar testowania: 10 osób, 2 PUP, wymiar upowszechniania: min 335 osób, 5 PUP, Konwent Starostów, Konwent Dyrektorów PUP, wymiar docelowy: ok. 110 doradców, 20 PUP, min. 500 publ. i niepubl. IRP (wysyłka publikacji).
|
19
|
Partnerzy krajowi
|
Doradztwo Społeczne i Gospodarcze Krzysztof Bondyra, AG Doradztwo
|
20
|
Partnerzy zagraniczni
|
Olga Mausch-Debowska (status prawny: osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą - mikroprzedsiębiorstwo), Wielka Brytania
|
21
|
Zwięzły opis charakteru i zakresu współpracy ponadnarodowej
|
Zadanie realizowane z udziałem firmy badawczo-konsultingowej z Wielkiej Brytanii zajmującej się zarządzaniem w edukacji zawodowej oraz problematyką EEG Biofeedbbeck, w tym implementacja doświadczeń brytyjskich na grunt polski.
|
22
|
Zwięzły opis działań upowszechniających i mainstreamingowych
|
Realizowane 2-fazowo
Celem I FAZY będzie wzbudzenie zainteresowania proj. i upowszechnienie rezultatów cząstkowych wśród potencjalnych użytkowników poprzez:
-uruchomienie, moderowanie i promocję portalu– będącego podstawowym źródłem inform. o postępie prac i powstałych produktach -media relations;
– budowa komunikatów prasowych, kontakty z mediami regionalnymi i specjalistycznymi.
Celem II FAZY będzie realizacja strategii upowszechniania i włączania produktu finalnego do polityki:
-intensyfikację działań z I fazy w odniesieniu do produktu finalnego;
-rekrutacja 5PUP; rekrut. i szkolenia dla 20doradców zawodowych;
-rekrutacja i szkolenia dla 100os. bezrobo.50+;
-21 seminariów w każdym pow. dla przedstawicieli publ. i niepubl., IRP, w tym doradców zawodowych; Konwent Starostów Powiatowych woj. ZP, NGOs;
-6 artykułów w prasie branżowej;
-1 spot NET promujący AZ 50+;
-1 konferencja kończąca proj. w Koszalinie;
- dystrybucja elementów produktu finalnego.
|