and
Get Adobe Flash player

Projekty Innowacyjne PO KL

1

Priorytet / Działanie

VIII/ Działanie 8.1

2

Województwo

zachodniopomorskie

3

Instytucja Pośrednicząca

Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie

4

Tryb

konkursowy

5

Numer konkursu

1/8.1.2/IN/11

6

Wartość alokacji na konkurs

9 500 000,00 PLN

7

Temat projektu innowacyjnego

Wzmocnienie współpracy przedsiębiorców z sektorem nauki

8

Typ projektu

Projekt innowacyjny testujący

9

Tytuł projektu        

Komercjalizacja wiedzy drogą do skutecznej współpracy naukowców i przedsiębiorców województwa zachodniopomorskiego

10

Data podpisania umowy

01.02.2012 r.

11

Strona www projektu/beneficjenta

www.investin.pl

12

Beneficjent

 

INVESTIN Sp. z o.o.

ul. Aleje Jerozolimskie 51/5

00-697 Warszawa

tel. 22 835 77 33

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

13

Status prawny instytucji Beneficjenta

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – mikro przedsiębiorstwo

14

Osoba do kontaktu w instytucji Beneficjenta

 

Agnieszka Gaworek

ul. Aleje Jerozolimskie 51/5, 00-697 Warszawa

tel. 22 224 08 85

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

15

Okres realizacji projektu

od 01.02.2012 do 31.12.2013

16

Zakontraktowany budżet projektu

1 606 150,00 zł

17

Zwięzły opis produktu finalnego

Internetowa Gra Symulacyjna (IGS) będzie miała formę aplikacji o funkcjach platformy internetowej, która wiernie odtworzy środowisko ekonomiczne i zachowania rynkowe. Na platformie działać będą aktorzy mający odpowiedniki w rzeczywistości – m.in. INWESTORZY (Przedsiębiorcy, Aniołowie Biznesu etc.), UCZELNIE, RZECZNICY PATENTOWI, BANKI, DORADCY – wraz z ich regułami i przepisami. Rolę tę będą pełniły osoby faktycznie zajmujące się procesami komercjalizacji i posiadający odpowiednią wiedzę. Natychmiastowy i nieskomplikowany kontakt z ekspertami w dziedzinie stworzy nieocenione możliwości nauki poprzez działanie. Pozwoli również na natychmiastową korekcje błędów poprzez obserwację ruchów ekspertów. Potencjalny inwentor (pracownik naukowy, student, absolwent) za pomocą IGS dokona wirtualnej komercjalizacji wybranego przez siebie rozwiązania innowacyjnego, z różnych dziedzin nauki. Grę rozpocznie od do uszczegółowienia profilu. Uczestnik IGS pozna samodzielnie całą „ścieżkę komercjalizacji” i na swoich błędach nauczy się skutecznego i poprawnego postępowania.

18

Grupa docelowa (odbiorcy i użytkownicy) oraz ich liczebność zakładana wg wniosku o dofinansowanie

1. wymiar docelowy 23843 osób (pracownicy naukowi i naukowo-dydaktyczni uczelni wyższych i pracownicy naukowi jednostek naukowych województwa zachodniopomorskiego – prowadzący badania w ramach pracy na uczelni, nieposiadający wystarczającej wiedzy do skomercjalizowania własnych badań i wynalazków; doktoranci, którzy dysertację dr poświęcają na badania i wynalazki, które mogą być skomercjalizowane; studenci kierunków inżynieryjnych i technicznych, ścisłych, inform., zainteresowani komercjalizacja badań)

2. testowanie - 30 O, po 10 przedstawicieli, 3 grupy, 16K;

3. upowszechnianie i włączanie - 30 O(konsultacje); 30 O (panel dyskusyjny); 75 O (seminaria), 30 O (konferencja)

UŻYTKOWNICY – 10 (jednostki naukowe, w tym m.in. CTT, Inkubatory Przedsiębiorczości i uczelnie. Instytucje zajmujące się komercjalizacją badań i wynalazków.

1. wymiar docelowy – wszystkie uczelnie wyższe i jednostki naukowe województwa zachodniopomorskiego, prowadzące badania naukowe, pracujące nad wynalazkami, posiadające potencjał innow. I charakteryzujące się wiedzą nt. komercjalizacji.

2. testowanie – 15 prac. U

3. upowszechnianie i włączanie - 5 prac. 5 U (panel dyskusyjny), 40 prac 10 U (konferencja); 5 prac. 5 U (warsztaty); 10U (szkolenia).

19

Partnerzy krajowi

Fundacja Zaawansowanych Technologii

ul. Antoniego Fontany 12/1, 01-885 Warszawa

Fundacja została wybrana jako partner ze względu na obszar działalności oraz doświadczenie w merytorycznym zakresie projektu, pomoże w nawiązaniu współpracy z uczelniami, wniesie cenne dla projektu zasoby ludzkie i wypracuje modele komercjalizacji

20

Partnerzy zagraniczni

Nie dotyczy

21

Zwięzły opis charakteru i zakresu współpracy ponadnarodowej

Nie dotyczy

22

Zwięzły opis działań upowszechniających i mainstreamingowych

 

Przedmiotem upowszechniania i włączania do polityki to Internetowa Gra Symulacyjna. Centra i parki technologiczne będą mogły wykorzystywać grę w miejsce szkoleń. Uczelnie natomiast mogą dzięki niej uruchomić międzywydziałowe zajęcia on-line.


 

 PUBLIKACJE OIS

B 1 2014

 

cas logo

Statystyki rynku pracy

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
/