Projekty Innowacyjne PO KL |
||
1 |
Priorytet / Działanie |
IX/Działanie 9.2 |
2 |
Województwo |
zachodniopomorskie |
3 |
Instytucja Pośrednicząca |
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie |
4 |
Tryb |
konkursowy |
5 |
Numer konkursu |
1/9.2/IN/11 |
6 |
Wartość alokacji na konkurs |
12 589 810,00 zł |
7 |
Temat projektu innowacyjnego |
Modernizacja oferty kształcenia zawodowego w powiązaniu z potrzebami lokalnego/ regionalnego rynku pracy |
8 |
Typ projektu |
Projekt innowacyjny testujący z komponentem ponadnarodowym |
9 |
Tytuł projektu |
Innowacyjne podręczniki do kształcenia zawodowego |
10 |
Data podpisania umowy |
08.12.2011 r. |
11 |
Strona www projektu/beneficjenta |
|
12 |
Beneficjent
|
EUROPIL Elżbieta Pilch ul. Gwarna 52/5 70-789 Szczecin tel. 918137607 Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. |
13 |
Status prawny instytucji Beneficjenta |
Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą - mikroprzedsiębiorstwo |
14 |
Osoba do kontaktu w instytucji Beneficjenta
|
Elżbieta Pilch ul. 5-go Lipca 14 70-376 Szczecin tel. 918137607 Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. |
15 |
Okres realizacji projektu |
01.01.2012 r. – 31.12.2015 r. |
16 |
Zakontraktowany budżet projektu |
2 655 200,00 zł |
17 |
Zwięzły opis produktu finalnego |
PRODUKT FINALNY to opracowany model -2 programy szkoleniowe dla nauczycieli (szkolenia techniczne związane z obsługą narzędzi, szkolenia miękkie dot. barier -Podręcznik metodyczny dla nauczycieli wraz -Modelowy e-podręcznik dla szkół zawodowych z uwzględnieniem dorobku szkolnictwa brytyjskiego -Publikacja dot. wykorzystania multimedialnych narzędzi wsparcia kształcenia zawodowego -Multimedialna Platforma kształcenia zawodowego wykorzystująca rozwiązania brytyjskie w tej dziedzinie Opisany w formie poradnika (publikacja książkowa + plik w formie elektronicznej) model będzie przedmiotem upowszechnienia |
18 |
Grupa docelowa (odbiorcy i użytkownicy) oraz ich liczebność zakładana wg wniosku o dofinansowanie |
UŻYTKOWNICY –dyrektorzy szkół, nauczyciele przedmiotów zawodowych i kierownicy kształcenia zawodowego, którzy w codziennej pracy będą korzystać z wypracowanego modelu: - w wymiarze testowania – 20 (2 os. z każdej szkoły) - w wymiarze upowszechniania – 40 os. (os. biorące udział w szkoleniach) + 120 os. (nauczyciele kształcenia zawodowego) - w wymiarze docelowym – ok.300 os. 2. ODBIORCY – uczniowie szkół zawodowych zamieszkali na terenie woj. zachodniopomorskiego - w wymiarze testowania – min. 200 os. - w wymiarze upowszechniania – 400 os. - w wymiarze docelowym – ok. 1000 os. |
19 |
Partnerzy krajowi |
|
20 |
Partnerzy zagraniczni |
Olga Mausch-Debowska, 3/1 630 Govan Road, G51 2AQ Glasgow, UK |
21 |
Zwięzły opis charakteru i zakresu współpracy ponadnarodowej |
- wsparcie ekspercie – spotkania w Polsce - 2 wyjazdy studyjne do Wielkiej Brytanii, (kadra proj. + nauczyciele szkół zawodowych -łącznie 15 os.) - zapoznanie kadry proj. - analiza rozwiązań brytyjskich w zakresie |
22 |
Zwięzły opis działań upowszechniających i mainstreamingowych
|
Realizowane przez Lidera, AG Doradztwo, Doradztwo Społeczne i Gospodarcze 2-fazowo zgodnie z planem będącym elementem „Strategii wdrażania proj.…”. Celem I FAZY (po walidacji produktu) będzie wzbudzenie zainteresowania proj. i upowszechnienie rezultatów cząstkowych wśród potencjalnych użytkowników i odbiorców poprzez: - uruchomienie, moderowanie i promocję portalu edukacyjnego – będącego podstawowym źródłem informacji o postępie prac i powstałych produktach - wysyłkę pakietów informacyjnych nt. rezultatów cząstkowych (pocztą tradycyjną i elektroniczną) - media relations – budowa komunikatów prasowych, kontakty z mediami regionalnymi i specjalistycznymi Celem II FAZY będzie realizacja STRATEGII UPOWSZECHNIANIA I WŁĄCZANIA PRODUKTU FINALNEGO DO POLITYKI, tj. upowszechnianie modelu e-podręcznika wśród użytkowników i odbiorców z woj. zachodniopomorskiego i włączenie produktu do gł. nurtu polityki poprzez: - intensyfikację działań z I fazy w odniesieniu do produktu finalnego (m.in. artykuły sponsorowane) - wydruk i upowszechnienie publikacji książkowej dot. multimedialnych narzędzi kształcenia zawodowego (500 szt.) - szkolenia dla nauczycieli kształcenia zawodowego (30 os. /przedstawiciele 15 szkół) - 4 seminaria dla dyr. szkół, nauczycieli - szkolenia blended learing dla uczniów (400 os.) - konferencja kończąca proj. dla użytkowników i odbiorców produktu (min. 100 os.). |